Du kan enkelt ta del av Lesaras breda och exklusiva produktutbud på vår webbplats. För att beställa dina favoritsaker gör du såhär:
Om du vill fortsätta handla kommer produkterna i din varukorg att sparas till senare. För att slutföra din beställning, klicka på "Till kassan".
Innan du fortsätter, kontrollera din beställning och se till att storlek, färg och antal stämmer. Klicka sedan på "Köp nu" och gör dig redo att ta emot ditt paket!
Om du beställer flera saker är det produkten med längst leveranstid som avgör när ditt paket kommer. Du tar enkelt reda på ditt pakets status genom att logga in på ditt kundkonto hos Lesara.
Kan jag avbryta en beställning som redan har lagts? Du kan endast avbryta din beställning en begränsad tid efter att den har lagts. Kontakta oss direkt via vårt kontaktformulär> eller ring oss. Vi hjälper dig gärna!
Har din beställning redan skickats? Hitta all relevant information om vad som gäller här.
Om du ångrar dig efter en avbeställning och ändå vill ha produkten måste du beställa den på nytt via vår webbplats.
Tips: Kontrollera gärna din beställning en extra gång innan du genomför köpet. Är färger, storlekar och antal korrekta?
När du gjort en beställning är produkterna reserverade till dig. Du kommmer att få ett referensnummer skickat till dig via epost som du kan använda för att överblicka och spåra din beställning. Du kan när som helst kontrollera dina beställningars status under "Mina beställningar" på ditt kundkonto.
När du kontrollerar din beställnings status kommer du att se att vi antingen ‘bearbetar’ den eller att den är markerad som ‘genomförd’. ‘Genomförd’ betyder att beställningen lämnat vårt lager och är på väg till dig. Så snart din beställning lämnat våra lokaler kommer du att få ett epostmeddelande från oss med ett referensnummer som du kan använda för att spåra ditt paket via www.postnord.se. PostNord kommer även att skicka ett meddelande till dig via SMS eller epost med information om var och när du kan hämta ditt paket.
Notera att det kan ta upp till 24 timmar för spårningsfunktionen att aktiveras.
Ändringar i leveransadressen är möjliga under en begränsad tid efter att beställningen lagts. Kontakta oss direkt via vårtkontaktformulär eller ring oss.
Vi gör alltid vårt bästa för att hjälpa dig. Om det är för sent att ändra leveransadressen hittar vi en lösning tillsammans.
Om ett felmeddelande visas på vår webbplats, kontakta oss via vårt kontaktformulär. Välj 'Felmeddelande' som kategori och klistra in texten som felmeddelandet har under 'Kommentar'. Bifoga gärna en skärmdump om du har möjlighet. Vi återkommer till dig med en lösning så snart som möjligt.
Det är tyvärr inte möjligt att lägga beställningar som gäst på Lesara. För att kunna shoppa hos oss måste du registrera dig. Det enkelt, snabbt och kostnadsfritt.Registrera dig här för att ta del av alla fördelar du har som kund hos Lesara!
Lesaras kundservice
Direktnummer till vår kundservice:
Epost:
[email protected]
Webbplats:
www.lesara.se
** vid köp över 500 kr *** Logga ut när du vill
eller
Är du redan kund? Klicka för att logga in.