Lesara

Hjälprubriker - svaren på dina frågor

Vad tycker våra kunder om att shoppa på Lesara?
Leverans
Vilka leveranspartners samarbetar Lesara med?

Kan jag få mitt paket skickat till ett serviceställe?

Ja. Vi skickar ditt paket till ett serviceställe nära dig via PostNord.

Observera: De flesta paket ligger kvar hos ditt postombud i 14 dagar. Paket som inte hämtas ut i tid skickas tillbaka till avsändaren. Läs mer på: PostNords hemsida
Var är mitt paket? Vilka är leveranskostnaderna? Till vilka länder levererar Lesara? Hur lång tid tar en leverans?
Returer och återbetalningar
Vad kostar det att göra en retur? När börjar perioden för min returrätt att gälla? Hur skickar jag tillbaka en produkt? Hur lång tid tar en retur? Kan jag få min återbetalning genomförd med en annan betalningsmetod?
Betalning
Vilka betalningsmetoder kan jag använda mig av när jag handlar på Lesara?
Lesaras rabattkoder
Vilka sorters rabattkoder finns på Lesara? Var hittar jag Lesaras rabattkoder?

När kommer min rabattkod?

Du får din rabattkod så snart vännen som du bjudit in tagit emot sin första beställning från Lesara. Detta tar vanligtvis 1-3 arbetsdagar.
Om du har ytterligare frågor hjälper vi dig gärna via epost
Hur fungerar Lesaras 'Bjud in en vän'-system? Vad får jag i kompensation när jag bjuder in en vän?
Lesaras service och kundtjänst

Hur kommer jag i kontakt med Lesaras kundtjänstteam via telefon?

Telefon
Personlig kontakt är viktigt för oss. Därför hjälper vi dig gärna när du kontaktar oss på följande nummer: +46 852503850. Samtalet kostar som ett vanligt rikssamtal.

Epost
Kontakta oss gärna via epost om du har frågor eller funderingar: service@lesara.se.

Vi besvarar alla epostmeddelanden inom 48 timmar.

Telefontider

Vi tror på snabb och effektiv service och hjälper dig gärna med dina frågor. Våra telefontider hittar du här: måndag till fredag mellan kl. 9.00 och 18.00

Våra kundserviceöppettider över jul och nyår
Från 23/12 till 26/12 2017 samt 31/12 2017 och 1/1 2018 håller vår kundservice stängt. Skriv gärna ett epostmeddelande till oss så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
God jul och gott nytt år
önskar vi på Lesara

Hur tar jag reda på hur det går med min beställning?

Håll dig uppdaterad om din beställning genom att logga in på ditt kundkonto hos Lesara. Under 'Mina beställningar' kan du enkelt kontrollera ditt pakets status och se den uppskattade leveranstiden. Om du skulle ha några frågor eller funderingar kan du enkelt kontakta vårt kundtjänstteam som mer än gärna hjälper dig via epost
Hur börjar jag prenumerera på Lesaras nyhetsbrev? Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet? Hur inaktiverar jag webpushnotiser?

Hur loggar jag ut från Lesara? (stänga/inaktivera konto)

Kontakta vårt kundtjänstteam genom att fylla i följande kontaktformulär.
Om du har ytterligare frågor eller funderingar som mer än gärna hjälper dig med dina frågor.

Glömt dina inloggninguppgifter?

Om du glömt bort ditt användarnamn eller lösenord kan du återställa det genom att ange din epostadress här:Glömt ditt lösenord?. Om du har ytterligare frågor eller funderingar

Skydd av personuppgifter

Din information är säker hos Lesara. All personlig information säkras med den senaste teknologin och används endast för interna syften. Detta innebär att din personliga information aldrig lämnas ut till tredje part. Det enda undantaget är när du väljer att betala med Klarna

Nyheter

I vår nyhetskategori hittar du nya produkter som blir tillgängliga online varje dag från 20:00 (GMT+1). Vårt dagliga nyhetsbrev håller dig uppdaterad och informerad om allt det senaste.
Kontakta oss gärna om du har ytterligare frågor eller funderingar. Vårt kundtjänstteam hjälper dig via epost

Evenemang

I vår evenemang-kategori hittar du en stor samling specialerbjudanden med nya temaevenemang varje vecka. Du hittar alla våra bästa erbjudanden i den här kategorin. Kontakta oss gärna om du har ytterligare frågor eller funderingar. Vårt kundtjänstteam hjälper dig via epost

Hur fungerar systemet med överstrukna priser?

Vi samarbetar direkt med våra tillverkare Det rekommenderade återförsäljningspriset (RRP) för varje produkt föreslås av tillverkaren och visas bredvid Lesaras pris.

Lesaras bästa pris-garanti*

Vårt direktsamarbete med producenter och tillverkare gör det möjligt för oss att erbjuda våra kunder kvalitetsprodukter till låga priser. Om du ändå skulle hitta samma produkt till lägre pris hos en annan tillverkare betalar Lesara mellanskillanden i form av en rabattkod som du kan lösa in nästa gång du handlar hos oss.

*Produkten måste kunna köpas direkt från en svensk webbplats. Tredjepartsförsäljare som exempelvis eBay eller Amazon omfattas inte.

* De överstrukna priserna motsvarar rekommenderat pris hos återförsäljare (RRP).
1 Detaljhandelspris på style-discount.com/de.